قیمت کاشی سرامیک

۲۸ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کاشی حمام

طرح کاشی سرویس بهداشتی کوچک
انواع مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک
مدل کاشی مدرن
مدل کاشی کلاسیک
رنگ کاشی و سرامیک
انتخاب مدل کاشی
مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک ایرانی
جانمایی اجزا
بخش اصلی و مهم در طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی ، رنگ و مدل کاشی ، سرامیک و دیوار آن است. استفاده صحیح و درست از این اصول در مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک ، تا حد زیادی موجب افزایش زیبایی فضای سرویس بهداشتی می شود.

مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک
کاشی سرویس بهداشتی ترکیبی
کاشی های عرضه شده در بازار از تنوع بالایی در مدل ، رنگ و طرح برخوردار می باشند. در نتیجه این بازار پاسخگوی سلایق مختلف افراد جامعه خواهد بود. بر این اساس شما با توجه به دکوراسیون و سبکی که برای سرویس خود در نظر گرفته اید می توانید، مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک خود را انتخاب نمایید.

قیمت کاشی حمام و سرامیک سرویس بهداشتی
بطور کلی برای کاشی دستشویی کوچک ، بهتر است از کاشی ها و سرامیک های لوکس استفاده شود تا با یکنواخت بودن آن با روشویی و همچنین نورپردازی مناسب برای آن، فضایی منحصر بفرد و خاص ایجاد کرد.

کاشی دستشویی کوچک
کاشی سرویس بهداشتی طرح دار
علاوه بر این در انتخاب رنگ کاشی سرویس بهداشتی کوچک باید از رنگ های روشن استفاده کرد، تا فضای سرویس را روشن تر و بزرگتر نشان دهد. ساده بودن کاشی دستشویی کوچک ، یکی دیگر از عواملی است که باعث بزرگتر نشان دادن فضا می شود.

مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک
کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی تایل متوسط
طرح کاشی سرویس بهداشتی کوچک
طرح های شلوغ و پر از تصویرهای انتزاعی، برای سرویس بهداشتی کوچک مناسب نیست. اگر تمایل به استفاده از کاشی هایی دارید که رنگ آن تیره است و یا طرح خاصی بر روی آن وجود دارد، بهتر است، این مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک را به صورت نوارهای عمودی استفاده کنید، تا جلوه زیبایی به فضای شما بدهد.

سقف یکی دیگر از مواردی است که باید به آن توجه نمود. هر چه ارتفاع سقف کوتاهتر باشد، باید از طرح های عمودی و ساده در مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک استفاده کرد، تا فضا را بزرگتر و ارتفاع را بلندتر نشان دهد. اما اگر عرض سرویس بهداشتی، کم باشد، بهتر است کاشی دستشویی کوچک شما به صورت افقی کار شود تا فضا را بزرگتر نشان دهد.

کاشی دستشویی کوچک
ترکیب کاشی سرویس بهداشتی ساده و طرح دار
نکات ویژه در مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک
در صورت استفاده از کاشی و سرامیک ساده ، می توان با به کار بردن تکنیک های ویژه، زیبایی فضا را دو چندان نمود. مثلا می توان از بافت های متفاوت در طرح و از رنگ های تیره و روشن کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی ، در کنار هم استفاده کرد. ترکیب این دو می تواند یک الگوی زیبایی را در بافت روشن و تیره سرویس بهداشتی ایجاد کند.

مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک
تفاوت طرح و رنگ کاشی کف و دیوار
البته مبنای انتخاب مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک ، علاوه بر رنگ، به سلیقه افراد و میزان هارمونی و تناسب رنگ با دیگر اجزا و عناصر موجود در دستشویی بستگی دارد. رنگ کرم و سفید سرامیک دستشویی ، متداول ترین رنگ برای بزرگ تر جلوه دادن فضا می باشد.

کاشی دستشویی کوچک
طرح مدرن کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی کوچک
انواع مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک
کاشی های تیره رنگ
در علم روانشناسی رنگ که در دکوراسیون خانه نقش بسزایی دارد، استفاده از رنگ های تیره در مکان های کوچک ، فضا را کوچک تر و پرمخاطره آمیز نشان می دهد. حال اگر این فضا، سرویس بهداشتی باشد، و اصرار بر استفاده از رنگ تیره در انتخاب رنگ و مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک دارید، حتما ترکیب یک سوم را رعایت کنید. تا هم جلوه ای زیبا به فضای شما بخشیده شود، و هم از کوچکتر نشان دادن این فضا جلوگیری به عمل آید.

کاشی سرویس بهداشتی
رنگ تیره کاشی سرویس بهداشتی
کاشی های غول پیکر
امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی ، شما می توانید هر کاشی که می خواهید با هر ابعاد، اندازه، طرح و فرم مورد نظر که در ذهن‌ خود دارید، تهیه کنید.

در بکارگیری این مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک ، باید از ترکیب آن با دیگر پوشش ها و کاشی ها استفاده نمود تا فضایی خسته کننده ایجاد نکند. به این دلیل که این کاشی ها گاهی به اندازه پانل های بتنی بزرگ هستند، در سرویس ها، ظاهری بزرگ و عظیم ایجاد می کنند.

مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک
مدل کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی کوچک با تایل های بزرگ
کاشی های بلند و باریک
این مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک در فضایی که عرض آن کم است استفاده شده و معمولا به صورت افقی کار می شود تا فضا بزرگتر به نظر آید. طول این مدل کاشی معمولا ۵ برابر عرض آن است. با بکارگیری این مدل کاشی ، در سرویس بهداشتی های کوچک مربع شکل، به نتیجه مطلوبی دست پیدا خواهید کرد.

مدل کاشی دستشویی کوچک
کاشی های بلند سرویس بهداشتی کوچک
کاشی های عمودی
از این مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک ، برای ایجاد خطای دید استفاده می شود تا سقف مکان مورد نظر، بلندتر دیده شود.

مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک
کاشی های عمودی دیوار سرویس بهداشتی کوچک
مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک مدرن
مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک ، باید با توجه به عناصر موجود در سرویس بهداشتی مثل ابعاد و اندازه، عناصر موجود، نورپردازی و روشنایی آن استفاده شود. همچنین می توان از متریال های متفاوت نظیر کاشی ، چوب ، سرامیک ، سنگ ، سنگ مصنوعی ، بتن و … استفاده کرد.

  • kashi kashii
  • ۰
  • ۰

مدل میز و صندلی تاشو

میز و صندلی تاشو علاوه بر زیبایی برای هر مکان کوچکی مناسب است. میز و صندلی تاشو از جنس های متفاوتی ساخته شده اند که با توجه به جنس آن ها کاربردهای متفاوتی دارند.

میز و صندلی تاشو مخصوص بالکن و فضاهای کوچک

میز و صندلی تاشو با جنس های متفاوتی تهیه می شوند که با توجه به جنس های آن ها کارایی هم دارند.

 

این روزها علاوه بر استفاده از میز و صندلی تاشو در منزل و بالکن، حیاط، از آن ها برای مسافرت های خود استفاده می کنند. این میز و صندلی ها پس از جمع شدن فضای خیلی کمی را می گیرند.

 

اگر منزل شما کوچک است پیشنهاد می کنم از مدل های چوبی آن که بسیار زیبا و شکیل است استفاده کنید.

 

میز و صندلی تاشو, مدل میز و صندلی تاشو

مدل میز و صندلی تاشو ام دی اف

 

عکس میز و صندلی تاشو, مدل های میز و صندلی تاشو

طراحی میز و صندلی تاشو

 

به آسونی تو ایران ارز دیجیتال خرید فروش کن و سود بالا داشته باش.

کدوم ارز دیجیتال رو بخریم تا بیش از 500درصد سود کنیم؟ سریع ثبت نام کنید

مدل های جدید میز و صندلی تاشو, مدل های چوبی میز و صندلی تاشو

میز و صندلی تاشو چوبی

 

شیک ترین میز و صندلی تاشو, میز و صندلی تاشو مسافرتی

مدل میز و صندلی تاشو

 

مدل میز و صندلی تاشو, جدیدترین میز و صندلی تاشو

شیک ترین میز و صندلی تاشو

https://www.beytoote.com/mode/decor/folding2-table2-chair.html

  • kashi kashii
  • ۰
  • ۰

سنگ فرش ها، زیبایی خاصی به حیاط و باغ شما می دهد. نمونه هایی زیبا از این مدل سنگ فرش ها را برای شما آورده ایم.

سنگ فرش یک نمونه از تزیینات و طراحی در دکوراسیون می باشد شما می توانید با سنگ فرش های زیبا دکوراسیون حیاط خانه و باغ هایتان را زیباتر کنید. در ادامه نمونه هایی زیبا و آموزش چند مدل سنگ فرش برای باغ و حیاط را برای شما آورده ایم از دیدن آن ها لذت ببرید و ایده بگیرید.

 

سنگ فرش باغ,سنگ فرش حیاط

سنگ چین دور باغچه

 

کف حیاط سنتی,نمای سنگ فرش ویلا

سنگ فرش باغ دکوراسیون

 

تزیین باغ با سنگ,کف باغ

دکوراسیون سنگ فرش باغ

 

به آسونی تو ایران ارز دیجیتال خرید فروش کن و سود بالا داشته باش.

کدوم ارز دیجیتال رو بخریم تا بیش از 500درصد سود کنیم؟ سریع ثبت نام کنید

سنگ فرش باغ دکوراسیون,آموزش سنگ فرش باغ

سنگ فرش حیاط

 

سنگ فرش حیاط,سنگ فرش

کف حیاط سنتی

 

سنگ چین دور باغچه,کف حیاط سنتی

تزیین سنگ فرش

https://www.beytoote.com/mode/decor/paving1-patio-garden1.html

  • kashi kashii
  • ۰
  • ۰

انتخاب مکمل رنگ آبی در دکوراسیون برای افرادی که دوست دارند از این رنگ پرطرفدار در طراحی داخلی منزل خود استفاده کنند، اهمیت زیادی دارد. آبی درواقع رنگی پر از آرامش است که زیبایی شگفت انگیزی به محیط منزل شما می بخشد.

آبی یکی از رنگ های مورد علاقه‌ بین مردم جهان است. این رنگ به عنوان رنگی قابل اعتماد، راحت و دوستانه و آرامش بخش پذیرفته شده است. چنانچه تمایل به انتخاب رنگ آبی برای دکوراسیون و یا چیدمان منزل هستید، انتخاب های گسترده ای از بین طیف های این رنگ دارید. به عنوان مثال جنس لطیف آبی با رنگ زمینه خاکستری قابل مشاهده است و تمیزی و روشن بودن این رنگ را به تنهایی می توانید حس کنید. رنگ آبی تنوع بسیار زیادی دارد و به علت سادگی اش بی نظیر است.

 

رنگ آبی خاصیتی آرامش بخش و تسکین دهنده دارد. آبی نماد اعتماد، درستی، خردمندی و پایبندی است. ولی در میان تناژهای این رنگ، سبز-آبی یا فیروزه ای، خلاقانه تر از باقی رنگ ها بنظر می رسند در حالی که سایه های تیره آن جدی و رسمی هستند. آبی رنگ دریا و اقیانوس است به همین دلیل رنگ آبی روشن را رنگی جوان پسند و بی انتها هم می دانند اما رنگ آبی تیره نشانه خردمندی و دانایی می دانند.

 

مکمل رنگ آبی در دکوراسیون,مبل آبی

دکوراسیون و چیدمان به رنگ آبی

 

برای داشتن دکوراسیون آبی می توانید رنگ دیوار یا مبلمان را آبی انتخاب کنید. هرگز از یک طیف رنگ آبی برای دکوراسیون و چیدمان استفاده نکنید.

 

از طیف های رنگ آبی می توانید در دکوراسیون سرویس بهداشتی و حتی آشپزخانه استفاده کنید.

 

استفاده از رنگ آبی تیره یا سورمه ای در اتاق خواب یا اتاق نشیمن به‌ خصوص اگر مبلمان آن به رنگ سفید باشند سبب ایجاد فضایی دوستانه و صمیمی می‌ شود که هر کسی در آن احساس راحتی می کند.

https://www.beytoote.com/mode/decor/blue1-magic1-home.html

  • kashi kashii
  • ۰
  • ۰

فرش های پرزدار نیز از الیاف مختلفی تهیه می شوند و طرح، رنگ و مدل های متنوعی دارند. پرزهای این فرش ها سه اندازه بلند، کوتاه و خیلی کوتاه دارند و بسته به سلیقه می توانید یکی از این ها را انتخاب کنید.

فرش ها از الیاف مختلفی تهیه می شوند و نوع الیاف در زیبایی، دوام و نرمی آن ها مؤثر است. فرش های امروز ما، فرش های پرزدار هستند که فانتزی و مدرن هستند و ظاهری متفاوت از فرش های سنتی دارند و استفاده از آن ها در قرن اخیر رواج یافته است. برخی معتقدند که این نوع از فرش ها بین سال های ۱۹۶۰ تا ۱۹۷۰ رواج یافته و سپس کنار گذاشته شدند. و دوباره بعد از چند سال تجدید حیات یافتند.


مانند سایر فرش ها، فرش های پرزدار نیز از الیاف مختلفی تهیه می شوند و طرح، رنگ و مدل های متنوعی دارند. پرزهای این فرش ها سه اندازه بلند، کوتاه و خیلی کوتاه دارند و بسته به سلیقه می توانید یکی از این ها را انتخاب کنید.

 

قیمت فرش خزدار و پرزدار متفاوت هستند، قیمت آن ها با توجه به جنس و تراکم آن ها متفاوت است. نمونه هایی که در اینجا می بینید، مدل های جدید فرش های پرزدار و خزدار فانتزی هستند که برای شما تهیه کرده ایم.

 

فرش خزدار,فرش پرزدار

قیمت فرش خزدار,گلیم فرش پرزدار

فرش خزدار اتاق خواب

https://www.beytoote.com/mode/decor/tufted1-carpet-chic1.html

  • kashi kashii
  • ۰
  • ۰

سرامیک تکسرام

امروزه در هرجایی باشید اگر کمی به محیط اطرافتان دقت کنید، احتمالا انواع مختلفی از کاشی ها را بر روی دیوار و سرامیک ها را در کف ساختمان ها می بینید. در این مقاله به بررسی این دو محصول پرداخته و تفاوت های بین کاشی و سرامیک را عنوان خواهیم کرد. در ابتدا به توضیحی در مورد هر کدام از این محصولات اشاره می کنیم:
کاشی چیست: کاشی نوعی آجر است که در ضخامت کم تولید شده و دارای روکش لعابی است. به عبارتی کاشی از دو قسمت اصلی تشکیل شده است:

بخش سفالی که قسمت اصلی کاشی سرامیک تکسرام است و در اصطلاح به آن استخوان‌بندی کاشی می گویند.
بخش دوم لعاب کاشی است که ماده‌ای شیشه‌ای بوده و به صورت پوششی بر روی بخش سفالی کاشی قرار دارد.
سرامیک چیست: سرامیک به هر ماده‌ی غیرآلی اطلاق می‌شود که از مخلوط ماسه(کاهش قابلیت چین خوردگی)، خاک رس(موجب انعطاف و نرمی ‌و تشکیل ذرات بلوری سرامیک) و فلدسپار(کاهش دمای پخت و موثر بودن در تشکیل توده شیشه‌اى و چسباننده ذرات بلوری) در دمای بالا تولید و توسط لعابی شیشه ای منسجم شده و دارای خصوصیات زیر باشد:

مقاومت بالا در برابر حرارت
مقاوم در برابر نفوذ آب
مقاوم در مقابل جریان الکتریسیته
سخت و غیر قابل حل در حلال‌ها
کاربرد سرامیک در صنایع مختلف بسیار زیاد است. هنگامی که از این به عنوان لعاب کاشی‌ استفاده شود به محصول نهایی اصطلاحاً سرامیک گویند. به طور معمول در گفتارهای روزمره به کاشی‌هایی که روی دیوار نصب باشند، کاشی و به کاشی‌های کف ساختمان که در واقع کاشی با لعابی از جنس سرامیک است، سرامیک یا کاشی سرامیکی ‌گویند. برای اطلاع از قیمت سرامیک و کاشی در طرح ها و ابعاد مختلف می توانید به فروشگاه اینترنتی مارکت سرام مراجعه نمایید.

استفاده از سرامیک در کف ساختمان

تفاوت کاشی و سرامیک
فرق اصلی کاشی و سرامیک، استحکام متفاوت آن ها است. در مراحل تولید کاشی، وزن پرس کمتر به دلیل ظریف بودن آن بر روی محصول اعمال شده و برای سرامیک به دلیل استحکام بالاتر محصول از پرس سنگین‌تر استفاده شده و به همین دلیل کاشی بر روی دیوار کار می‌شود ولی سرامیک در کف نصب می‌شود. از دیگر تفاوت های بین کاشی و سرامیک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مقاومت کم کاشی در برابر فشار، گرما و سرما به همین دلیل از کاشی در محیط‌ بسته و دیوارهایی که از طرف پشت رطوبت ندارند، مورد استفاده قرار می گیرد.
درصد جذب آب بالا در کاشی نسبت به سرامیک که دلیل استفاده از کاشی برای نصب بر روی دیوار و همچنین کارکردن آن در ارتفاع بسیار راحت‌تر می باشد.
مقاومت بالای سرامیک در برابر گرما و سرمای شدید، رطوبت و فشار نسبت به کاشی.
کاشی بهتره یا سرامیک
در مورد این موضوع که کاشی بهتر است یا سرامیک باید به کاربرد آن دقت کرد. با توجه به کاربری مورد نظر و با در نظر گرفتن خصوصیات ذکر شده در مورد کاشی و سرامیک، باید دید کدامیک از این محصولات برای استفاده در قسمت مورد نظر مناسب تر است.

تشخیص کاشی از سرامیک
کاشی و سرامیک به دلیل وجود تفاوتهای اساسی در روش تولید آنها که بخش عمده این تفاوت ها در دما و تعداد دفعات پخت می باشد، با هم فرق دارند. معمولا در  ساخت کاشی و سرامیک، ابتدا پخت اولیه محصول بدون لعاب را در دمای ۱۲۵۰- ۱۲۰۰ درجه سانتیگراد انجام داده و سپس در دمای ۱۲۶۰ – ۱۱۰۰ درجه مجددا پخته می‌شوند.

  • kashi kashii
  • ۰
  • ۰

در هر خانه‌ای می‌توان یک شومینه زیبا و کارآمد، از سنتی تا مدرن، از سوخت چوب تا سوخت الکل و هر چیزی دیگر- با هر توان مالی و با کمی فکر و نوآوری ساخت. در این مطلب انواع مدل های زیبای شومینه را به شما نشان می دهیم تا از آنها ایده بگیرید.
 

نکاتی در دکوراسیون شومینه,مدل های شوینه

 
این شومینه سنتی زیبا بهترین چیزی است که می‌توان در دیواری که در آن قفسه‌های توکار وجود دارد ساخت. کاشی‌های افقی به کار رفته بر روی دیوار شومینه شبیه قفسه‌ها هستند و از این طریق هماهنگی در فضا ایجاد شده است.
 

نکاتی در دکوراسیون شومینه,مدل های شوینه


شومینه‌‌ای بدون قاب و معلق. چنین شومینه‌ای چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. از این شومینه می‌توان برای جدا کردن قسمت‌های مختلف یک فضای بزرگ استفاده کرد. هم‌چنین این شومینه خود یک عنصر معمارانه زیبا در فضا است و کاشی‌های به‌کارفته در دیوار آن به فضا بافت هدیه کرده است.
 

نکاتی در دکوراسیون شومینه,مدل های شوینه


شومینه‌ای باریک و زیبا که نقطه کانونی این اتاق است. باریک بودن و کم ارتفاع بودن این شومینه باعث شده است تا فضایی مناسب در بالای آن برای منبت‌کاری و برجسته‌کاری فراهم شود.


نکته: اگر می‌خواهید از چوب در پیرامون شومینه استفاده کنید سعی کنید آن را 15 سانتی‌متر بالاتر از شومینه قرار دهید. البته اکثر پیمان‌کاران حداقل 30 سانتی‌متر را پیشنهاد می‌کنند.
 

هر موبایلی میخوای زیر قیمت و با تخفیف عالی از تیمچه بخر! سریع کلیک کنید

با تخفیف زیباتر شوید! خرید لوازم آرایشی، بهداشتی و مراقبت از پوست ارزان

نکاتی در دکوراسیون شومینه,مدل های شوینه

 
شومینه دوطرفه در این خانه سنتی به معنی زیبایی مضاعف است. مالکان این خانه با قرار دادن شومینه در دیوار خارجی این امکان را به وجود آوردند تا پاسیوی سرپوشیده و اتاق نشیمن تبدیل به نقطه کانونی شوند. برای چنین شومینه‌هایی باید از سوخت گاز استفاده کرد.
 

https://www.beytoote.com/mode/decor/which1-right-fireplace.html

  • kashi kashii
  • ۰
  • ۰

در اینجا ایده هایی بسیار جدید برای درست کردن انواع صنایع دستی بسیار جذاب و ترسناک را به شما نشان داده ایم.

تزئیناتی بسیار جدید و زیبا که می توانید طرز درست کردن آنها را یاد بگیرید و در دکوراسیون و تزئین خانه تان از آن ها استفاده کنید.

گلدانی از کدو تنبل
در اینجا با کدو تنبل یک گلدان سنگی درست کرده ایم .به این ترتیب که یک کدو تنبل را تهیه کرده و آن را به رنگ نقره ای کدر در می آوریم و سپس سر کدو مقداری خزه های سبز قرار دهید تا به یک گلدان شباهت بیشتری پیدا کند .سپس داخل آن را پر کنید از شاخه هایی از گل های سیاه رنگ مصنوعی و یا حروف انگلیسی که کاغذی باشند. در نهایت این گلدان را روی یک میز شیشه ای قرار دهید و دورتادور آن را پر از شمع کرده و به این ترتیب یک دکور بسیار زیبا درست کنید.

 

دکوراسیون مدرن ,دکوراسیون جذاب و ترسناک

 
برگ های کاغذی شبحی شکل 
در اینجا به کمک کاغذ سفید باید تعدادی برگ های کاغذی درست کرده و روی آنها جای چشم را سیاه کنید و دقت کنید تا مدل برگ ها را در نهایت به مانند یک روح ترسناک دربیاورید .در آخر تمامی این برگ ها را به یک نخ با هم وصل کنید و بعد آن را به نرده های راه پله ی خانه اتان آویزان کنید.
 

دکوراسیون مدرن ,دکوراسیون جذاب و ترسناک

 
تزئین کدو تنبل
این یکی ازآسان ترین روش های درست کردن یک دکوراسیون بسیار زیبا می باشد. کدو تنبل بدون نیاز به کنده کاری می تواند به راحتی یک وسیله تزئینی بسیار زیبا باشد. کل کدو را سبز رنگ کرده و سپس با قلم مو و استفاده از رنگ های دیگر باید برای آنها چشم و ابرو دربیاورید و روی آن دایره هایی زیبا را با رنگ کرم و نارنجی و زرد طراحی کنید.

 

دکوراسیون مدرن ,دکوراسیون جذاب و ترسناک


فانوس های ترسناک
در اینجا استوانه های شیشه ای در اندازه های گوناگون را در نظر بگیرید و سپس دورتادور آنها کاغذهای رنگی و معمولا به رنگ نارنجی کمرنگ یا زرد بچسبانید. سپس داخل آنها یک شمع یا چراغ کوچک قرار دهید و از نور زیبایی که کمی از داخل آن پیداست لذت ببرید.

 نکته : برای اینکه این فانوس ها کمی ترسناک باشند بهتر است روی کاغذی که به آن چسبیده شده است طرح هایی از چشم و ابرو و لب ودندان دربیاورید.
 

دکوراسیون مدرن ,دکوراسیون جذاب و ترسناک

حراج لوازم آرایشی و بهداشتی از مدیسه | به آسانی زیباتر شوید

هر موبایلی میخوای زیر قیمت و با تخفیف عالی از تیمچه بخر! سریع کلیک کنید


گلدانی شبیه به یک گربه وحشت زده
کوزه سیاهی را تهیه کرده و یک جفت چشم وحشتناک شبیه به چشم های یک گربه روی آن حکاکی کنید. برای این کار می توانید جایی از گلدان را که قرار است چشم را در آنجا در بیاورید را خالی کنید و سپس داخل آن را با چشمان ترسناکی که فوم سفید درست شده است پر کنید. برای این کار می توانید از چسب حرارتی استفاده کنید و درنهایت گلدان را پر از شن و ماسه های پلاستیکی کرده و گل هایی را داخل آن قرار دهید و در نهایت این دکور زیبا را در گوشه ای از خانه قرار دهید.

نکته : برای اینکه نمای کلی این دکور در شب بسیار به چشم بیاید و هیجانی و جذاب باشد بهتر است از گل هایی با رنگ های خیره کننده استفاده کنید.

 

دکوراسیون مدرن ,دکوراسیون جذاب و ترسناک

 
گل آفتابگردان ترسناک
این گل زیبا چهره ای بسیار وحشتناک دارد. برای این کار با پوست پرتقال چشم و ابروهای ترسناکی را درآورده ایم و سپس به کمک چسب آنها را وسط گل می چسبانیم.
 

دکوراسیون مدرن ,دکوراسیون جذاب و ترسناک

 
قاب های ترسناک روی دیوار
درست کردن یک اثر هنری ترسناک بر روی دیوار بسیار لذت بخش است. در ابتدا قاب های شیشه ای که دورتادور آنها قاب مشکی داشته باشد و در اندازه های گوناگون باشد را تهیه کرده و سپس داخل آنها انواع کاراکترها مانند کاراکتر آلیس در سرزمین عجایب را روی کاغذ رسم کرده و قرار میدهیم. سپس باید این قاب ها را به شکل کج و اریب روی دیوار نصب  و یا آویزان کرد. بهتر است برای طراحی کاراکترها بر روی کاغذ از رنگ  قهوه ای تیره استفاده کرد.

نکته :این ایده به کمک قاب هایی که دیگر به درد نمی خوردند و از بین رفته اند هم می تواند انجام شود.

 

دکوراسیون مدرن ,دکوراسیون جذاب و ترسناک

پیشنهاد ویژه

 
تزئینی ترسناک آکاردیونی
با یک کاغذ به رنگ نارنجی تیره باید یک دکور پلیسه ای به مانند اشکال آکوردئونی درست کرده و سپس با کاغذی به رنگ دیگر روی آن کلماتی مانند FUN  به معنای سرگرمی یا BOO  به معنای طلسم را درست کرده و بچسبانید. در نهایت این شبیه به یک حلقه گل بسیار زیبایی خواهد شد که می توانید آن را به یک ریسمان وصل کرده و جلوی یکی از دیوار ها آن را آویزان کنید.

 

دکوراسیون مدرن ,دکوراسیون جذاب و ترسناک

 
شمع شبحی
سه عدد شمع در اندازه های مختلف را به ترتیب در کنار یکدیگر قرار داده و سپس به کمک یک طناب روی هر کدام حروف کلمه ی BOO  که به معنای طلسم می باشد را می چسبانیم. برای این مدل دکور بهتر است شمعدان ها در ارتفاع های مختلفی قرار داشته باشند.

https://www.beytoote.com/mode/decor/interesting1-ideas-making.html

  • kashi kashii
  • ۰
  • ۰

سرامیک ایفاسرام

سرامیک کف ایفا سرام مدل هانتر Hanter و در سایز eighty*80 و پرسلان سوپر پولیش ساخته و تولید شده است.
اجازه دهید با این سوال شروع به معرفی سرامیک ایفا سرام مدل هانتر نماییم :
سرامیک پولیش چیست؟
سرامیک ایفاسرام که با نام هایی مانند "سرامیک نانو", "سرامیک پولیشی", "پرسلان پولیشی" در بازار شناخته شده و در چند سال اخیر با استقبال بالایی مواجه شده اند معمولا برای استفاده در کف سالن و اتاق ها و یا در فضای داخلی از طرف کارخانه های مطرح و مدرن مثل شرکت ایفا سرام ارائه شده اند.
اصطلاح سرامیک سوپر پولیش معرف ویژگی سطح پرداخت شده و بسیار صیقلی سرامیک میباشد که خود باعث درخشندگی و جلای بسیار زیاد این دسته از محصولات میگردد. 
یکی از نکته هایی که در زمان خرید سرامیک باید به ان توجه شود ، براق بودن و بازتاب نور سرامیک است.
سرامیک های براق جذابیت بیشتری از سرامیک های مات و یا سرامیک هایی با براقیت کمتر دارند. سرامیک نانو پولیش درخشندگی زیادی دارد و جلوه بیشتری به محیط هایی مثل کف پذیرایی میدهد. سرامیک کف پولیشی ایفا سرام مدل هانتر با زیبایی و درخشنگی بالا میتواند محیط شما را کاملا متفاوت نشان دهد.
فروشگاه به سرام نمایندگی ایفا سرام میباشد و مناسب ترین قیمت را به شما خریدارن محترم ارائه می نماید.

  • kashi kashii
  • ۰
  • ۰

سرامیک پولیش

مقایسه انواع سرامیک براق
قبل از خواندن این مقاله تصویر زیر با دقت نگاه کنید.

 
Tick سرامیک براق معمولی
این سرامیک‌ها بیشتر برای کف منازل مسکونی قابل استفاده و نسبت به دو نمونه بعدی کم هزینه‌تر می‌باشد.

 

Tick سرامیک پولیش
این سرامیک‌ها دارای براقیت بالاتری هستند. از آنجایی که پولیش کاری، فقط روی سرامیک های پرسلانی و گرانیتی قابل اجراست، همه سرامیک‌های پولیش کاری شده پرسلانی یا گرانیتی هستند.

 

Tick سرامیک سوپر پولیش
سرامیک سوپر پولیش، بیشتر برای محیط های بزرگ با فضای خالی بسیار زیاد استفاده می‌شود و جلوه ای خاص به مکان مورد نظر خود می‌دهد. جنس سرامیک‌های سوپرپولیش، از دو نمونه قبلی سخت تر بوده و مقاومت بیشتر در برابر سایش و خش افتادن دارد.

 

پولیش چیست؟
بهتر است این کلمه را واژه‌شناسی کنیم. کلمه پولیش به معنی صیقلی، پرداخت، جلا، واکس زنی و… است. با پولیش کردن کاشی و سرامیک، بر روی انواع پرسلان‌های خام یالعاب‌دار سطح سرامیک پرداخت می‌شود. این پرداخت بسیار کم است که باعث شفافیت و صیقلی تر شدن کار میشود.

 


 
معرفی four نوع پولیش کاشی و سرامیک
به طور معمول سطح سرامیک‌های براق را پرداخت می‌کنند و با دستگاه سایش پولیش می‌زنند تا مثل شیشه صاف شود. در اینصورت شره لعاب و موج روی آن، پرداخت شده و کاملا صاف بنظر میرسد. در اینصورت انعکاس نور اجسام کاملا واضح است. به عبارتی عکس خود را میتوان در آن ملاحظه کرد. در لعاب براق و پولیش نخورده عکس خودمان را مثل تصویر در شیشه مشجر میبینیم. چون شکست نور دارد. اما پولیش، مثل شیشه صاف هست. ظاهرا زیبا میشود اما معایبی چون لغزنده بودن سطح سرامیک نیز دارد که مثل سطح شیشه صاف خواهد بود.

 

1. سرامیک سوپر پولیش
سرامیک‌های با بدنه پرسلان، پس از پخت از بافتی فشرده و متراکم و سطحی زبر برخوردار هستند. خاصیت زبری برای سرامیک‌هایی که با هدف استفاده در فضای خارجی تولید میشوند نوعی امتیاز محسوب میشود اما برای نصب در فضاهای داخلی، اکثر مصرف کنندگان به دنبال نوعی از پوشش سرامیکی هستند که دارای جلا و درخشش بالا باشد و به نوعی جایگزین مناسبی برای پوشش سنگ طبیعی باشد. برای پاسخگویی به این تقاضا تولید کنندگان باید سرامیک‌های کف با رویه شفاف و براق را در سبد محصولات خود داشته باشد.
اما همانطور که ذکر شده تمامی سرامیک‌های پرسلانی در ابتدا داری بافت زبر و غیر شفاف هستند. برای رفع این زبری و رسیدن به سطحی صاف و درخشنده دو راه حل موجود است:

Tick استفاده از پوشش لعاب
با استفاده از پوشش لعاب براق بر سطح سرامیک، سرامیک با عنوان سرامیک لعاب دار شناخته شده و از موضوع بحث این مطلب خارج میشود. سرامیک‌های لعابدار از انواع قدیمی محصولات سرامیکی است و معمولا با قیمت‌های پایین تری در بازار به فروش میرسد.

 

Tick پرداخت و پولیش سطح سرامیک
با استفاده از این روش بر روی سرامیک پرسلانی (خام و یا لعاب دار) سطح محصول تا درجه ای بسیار ریز پرداخت می‌شود و سرامیک به شفافیت سطوحی مانند سطوح شیشه ای میرسد. این پرداخت و پولیش توسط یک خط از ماشین آلاتی با برس‌های متنوع و در طی یک فرآیند جداگانه پس از تولید سرامیک انجام میشود.
اصطلاح سرامیک سوپر پولیش، معرف ویژگی سطح پرداخت شده و بسیار صیقلی سرامیک می‌باشد که باعث درخشندگی و جلای بسیار زیاد سرامیک می‌گردد. اما انجام این عملیات بر روی سرامیک باعث میشود تا منافذی بسیار ریز در سطح سرامیک بوجود بیاید. برای این رفع این مشکل به پوشش نانو نیاز داریم.

برای تفاوت سرامیک پولیش خورده و پولیش نخورده، می‌توانیم به موارد زیر اشاره نماییم :
1. سرامیک پولیشی به دلیل این که چندین بار روی آن‌ها پولیش خورده است سطح بسیار صاف و براقی دارند که اکثرا بدلیل انعکاس نوری که از خود ساطع می کنند در قسمت ورودی ساختمان از آن‌ها استفاده می شود.
2. سرامیک‌های پرسلان پولیش نخورده دارای سطحی زبر هستند.
Three. از این سرامیک‌ها در محیط‌های خارجی استفاده می شوند.
Four. سرامیک‌هایی که در محیط‌های داخلی استفاده می شوند، سرامیک‌هایی با رویه براق و شفاف هستند.
5. این سرامیک‌ها در طی مرحله پولیش خوردن صیقلی و براق می شوند.
لازم به ذکر است که پولیش کاری، تنها بر روی سرامیک پرسلان و گرانیتی صورت می‌گیرد.
به دلیل مواردی که در بالا اشاره شد اکثرا می پسندند که از سرامیک پرسلان پولیش، در ورودی ساختمان‌های خود از جمله لابی استفاده نمایند تا نور بسیار زیادی را در آن داشته باشد البته قسمت پله‌ها اصلا نباید از این سرامیک استفاده شود که سبب سر خوردن استفاده کنندگان می شود.

 

سرامیک براق 
 
2. سرامیک نانو پولیش
وجود منافذ و درز‌های بسیار ریز بر روی سطح سرامیک کف باعث جذب ذرات خاک و غبار میشود. همچنین باعث نفوذپذیزی سطح در برابر مایعات ریخته شده بر آن می‌شود. این نفوذ اگر اتفاق بیوفتد باعث کاهش درجه درخشندگی و جلای این محصولات خواهد شد.
راه حل جلوگیری از این اتفاق، استفاده از پوشش‌های نانوست. این پوشش‌ها که به نوعی مکمل لعاب و پرداخت سطح هستند با نفوذ در منافذ سطح باعث میشوند تا سطح پرداخت شده در مقابل نفوذ غبار و مایعات ایمن شده و خاصیت آب گریزی (Hydriphobicity) به سطح اضافه شود. فرآیند اضافه کردن این پوشش نانو به سطح محصولات، فرایندی زمان بر و سخت است که در آن دو ترکیب، برای حداقل ده مرتبه بر روی سرامیک اضافه شده و در میان هر نوبت سرامیک‌ها مجددا در داخل کوره قرار میگیرند.
لازم به توضیح است که دوام این نوع پوشش‌ها مادام العمر نیست و سرامیک‌های نصب شده پس از مدتی استفاده، این خاصیت را به تدریج از دست خواهند داد.
تصاویر زیر کیفیت سطح سرامیک پرسلانی را پس پرداخت (تصویر اول) و پس از افزودن لایه نانو (تصویر دوم) نشان می‌دهد.

  • kashi kashii