قیمت کاشی سرامیک

  • ۰
  • ۰

کاشی حمام

طرح کاشی سرویس بهداشتی کوچک
انواع مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک
مدل کاشی مدرن
مدل کاشی کلاسیک
رنگ کاشی و سرامیک
انتخاب مدل کاشی
مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک ایرانی
جانمایی اجزا
بخش اصلی و مهم در طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی ، رنگ و مدل کاشی ، سرامیک و دیوار آن است. استفاده صحیح و درست از این اصول در مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک ، تا حد زیادی موجب افزایش زیبایی فضای سرویس بهداشتی می شود.

مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک
کاشی سرویس بهداشتی ترکیبی
کاشی های عرضه شده در بازار از تنوع بالایی در مدل ، رنگ و طرح برخوردار می باشند. در نتیجه این بازار پاسخگوی سلایق مختلف افراد جامعه خواهد بود. بر این اساس شما با توجه به دکوراسیون و سبکی که برای سرویس خود در نظر گرفته اید می توانید، مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک خود را انتخاب نمایید.

قیمت کاشی حمام و سرامیک سرویس بهداشتی
بطور کلی برای کاشی دستشویی کوچک ، بهتر است از کاشی ها و سرامیک های لوکس استفاده شود تا با یکنواخت بودن آن با روشویی و همچنین نورپردازی مناسب برای آن، فضایی منحصر بفرد و خاص ایجاد کرد.

کاشی دستشویی کوچک
کاشی سرویس بهداشتی طرح دار
علاوه بر این در انتخاب رنگ کاشی سرویس بهداشتی کوچک باید از رنگ های روشن استفاده کرد، تا فضای سرویس را روشن تر و بزرگتر نشان دهد. ساده بودن کاشی دستشویی کوچک ، یکی دیگر از عواملی است که باعث بزرگتر نشان دادن فضا می شود.

مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک
کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی تایل متوسط
طرح کاشی سرویس بهداشتی کوچک
طرح های شلوغ و پر از تصویرهای انتزاعی، برای سرویس بهداشتی کوچک مناسب نیست. اگر تمایل به استفاده از کاشی هایی دارید که رنگ آن تیره است و یا طرح خاصی بر روی آن وجود دارد، بهتر است، این مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک را به صورت نوارهای عمودی استفاده کنید، تا جلوه زیبایی به فضای شما بدهد.

سقف یکی دیگر از مواردی است که باید به آن توجه نمود. هر چه ارتفاع سقف کوتاهتر باشد، باید از طرح های عمودی و ساده در مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک استفاده کرد، تا فضا را بزرگتر و ارتفاع را بلندتر نشان دهد. اما اگر عرض سرویس بهداشتی، کم باشد، بهتر است کاشی دستشویی کوچک شما به صورت افقی کار شود تا فضا را بزرگتر نشان دهد.

کاشی دستشویی کوچک
ترکیب کاشی سرویس بهداشتی ساده و طرح دار
نکات ویژه در مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک
در صورت استفاده از کاشی و سرامیک ساده ، می توان با به کار بردن تکنیک های ویژه، زیبایی فضا را دو چندان نمود. مثلا می توان از بافت های متفاوت در طرح و از رنگ های تیره و روشن کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی ، در کنار هم استفاده کرد. ترکیب این دو می تواند یک الگوی زیبایی را در بافت روشن و تیره سرویس بهداشتی ایجاد کند.

مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک
تفاوت طرح و رنگ کاشی کف و دیوار
البته مبنای انتخاب مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک ، علاوه بر رنگ، به سلیقه افراد و میزان هارمونی و تناسب رنگ با دیگر اجزا و عناصر موجود در دستشویی بستگی دارد. رنگ کرم و سفید سرامیک دستشویی ، متداول ترین رنگ برای بزرگ تر جلوه دادن فضا می باشد.

کاشی دستشویی کوچک
طرح مدرن کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی کوچک
انواع مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک
کاشی های تیره رنگ
در علم روانشناسی رنگ که در دکوراسیون خانه نقش بسزایی دارد، استفاده از رنگ های تیره در مکان های کوچک ، فضا را کوچک تر و پرمخاطره آمیز نشان می دهد. حال اگر این فضا، سرویس بهداشتی باشد، و اصرار بر استفاده از رنگ تیره در انتخاب رنگ و مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک دارید، حتما ترکیب یک سوم را رعایت کنید. تا هم جلوه ای زیبا به فضای شما بخشیده شود، و هم از کوچکتر نشان دادن این فضا جلوگیری به عمل آید.

کاشی سرویس بهداشتی
رنگ تیره کاشی سرویس بهداشتی
کاشی های غول پیکر
امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی ، شما می توانید هر کاشی که می خواهید با هر ابعاد، اندازه، طرح و فرم مورد نظر که در ذهن‌ خود دارید، تهیه کنید.

در بکارگیری این مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک ، باید از ترکیب آن با دیگر پوشش ها و کاشی ها استفاده نمود تا فضایی خسته کننده ایجاد نکند. به این دلیل که این کاشی ها گاهی به اندازه پانل های بتنی بزرگ هستند، در سرویس ها، ظاهری بزرگ و عظیم ایجاد می کنند.

مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک
مدل کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی کوچک با تایل های بزرگ
کاشی های بلند و باریک
این مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک در فضایی که عرض آن کم است استفاده شده و معمولا به صورت افقی کار می شود تا فضا بزرگتر به نظر آید. طول این مدل کاشی معمولا ۵ برابر عرض آن است. با بکارگیری این مدل کاشی ، در سرویس بهداشتی های کوچک مربع شکل، به نتیجه مطلوبی دست پیدا خواهید کرد.

مدل کاشی دستشویی کوچک
کاشی های بلند سرویس بهداشتی کوچک
کاشی های عمودی
از این مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک ، برای ایجاد خطای دید استفاده می شود تا سقف مکان مورد نظر، بلندتر دیده شود.

مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک
کاشی های عمودی دیوار سرویس بهداشتی کوچک
مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک مدرن
مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک ، باید با توجه به عناصر موجود در سرویس بهداشتی مثل ابعاد و اندازه، عناصر موجود، نورپردازی و روشنایی آن استفاده شود. همچنین می توان از متریال های متفاوت نظیر کاشی ، چوب ، سرامیک ، سنگ ، سنگ مصنوعی ، بتن و … استفاده کرد.

  • ۰۰/۰۳/۲۹
  • kashi kashii

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی