قیمت کاشی سرامیک

  • ۰
  • ۰

گل ها روح های جاری هر خانه اند، گل و گلدان که در خانه نباشد انگار خانه خانه نیست! خانه زمانی خانه می شود که در را باز می کنی سرمست شوی از عطر گل های ریز و درشت خانه ات، و دل دل کنی برای رسیدگی به آن ها، برای اندک زمانی جدا شوی از این دنیا و مشغله هایش! دانه دانه برگ هایشان را نوازش کنی و حس کنی در میان این دیوار های تنگ آپارتمان ها هم می شود زندگی را یافت! زندگی بخشید! و زندگی کرد! امروز می خواهیم بدانیم کدام گلدان مناسب کدام فضای داخلی شماست، با ما همراه باشید.

 

انتخاب شیک ترین مدل گلدان, راهنمای انتخاب گلدان

ورودی ها بهترین و مهم ترین جا برای قرار دادن گلدان های شما هستند


گلدان مناسب برای فضای ورودی و راهرو
ورودی و راهرو ها را فراموش نکنید! ورودی ها بهترین و مهم ترین جا برای قرار دادن گلدان های شما هستند، گلدان شما می تواند روی جا کفشی یا کنسول شما قرار بگیرد یک گلدان متوسط با گل های پر و چند رنگ زیبایی خاصی به فضای ورودی شما می بخشد.

 

انتخاب گلدان مناسب,انتخاب انواع گلدان

حضور گلدان روی میز های جلو مبلی شما ارتباط زیادی با ابعاد و اندازه ی میز شما دارد


گلدان مناسب برای فضای نشیمن
حضور گلدان روی میز های جلو مبلی شما ارتباط زیادی با ابعاد و اندازه ی میز شما دارد، اگر میز جلو مبلی شما کوچک است پس خرید گلدان را برای آن را فراموش کنید! شما گلدان می خرید تا از زیبایی آن استفاده کنید، نه آنکه به دلیل کوچک بودن فضا مدام جای آن را تعویض کنید!  یک گلدان متناسب برای میز جلو مبلی خود تهیه کنید، یک گلدان با ارتفاع متوسط و گل های بلند یا کوتاه با توجه به سلیقه و علاقه ی خود تهیه کنید. برای کنج فضای نشیمن شما گلدان های بلند با گل های بلند بسیار مناسب است، این گلدان ها به خوبی می توانند فضای خالی نشیمن شما را پر کند.
 

گلدان های مناسب دکوراسیون منزل, گلدان مناسب برای آشپزخانه

 

https://www.beytoote.com/mode/decor/guide1-choosing-rightpot1.html

  • ۰۰/۰۴/۰۲
  • kashi kashii

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی